چرا جغد؟

جغد از دیرباز نماد خرد و دانایی بوده و ویژگی هایی دارد که لازمه‌ی هر مجموعه‌ی تبلیغاتی است. قدرت شنوایی و بینایی بسیار بالا، چشمان بزرگ که حتی در نور کم قادر به دیدن است. علاوه براین پرواز جغد بی صداست و گردش 360 درجه گردنش اشاره به اشراف کامل او بر امور دارد. به همین جهت نام جغد را برای خود برگزیدیم.

استراتژی:

فکر، اهداف و حتی رویای شما برای برند و محصول و خدماتتان، جان مایه تصمیمات و اقدامات ما خواهد بود. به فکر و اهداف شما پروبال می دهیم. راه رسیدن به آن ها را برای شما ترسیم می کنیم. چراغ راه شما خواهیم بود و تا رسیدن به مقصود شما را همراهی می کنیم.

هدف:

بارها شعر تبلیغات هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است را شنیده ایم. اما سوال اینجاست که آیا همه ی تبلیغاتی را که ما انجام میدهیم سرمایه گذاری است؟

جواب واقعی این است که فقط و فقط تبلیغات هدفمند، علمی و برنامه ریزی شده در زمان و مکان مناسب، سرمایه گذاری محسوب می شود. هدف نهایی ما عملیاتی کردن این ادعاست. خواه هدف ترویج برند باشد یا فروش محصول و خدمات یا حتی رساندن پبام شما به مخاطب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *